Forty7: het beste van twee werelden                                                      
 

Contentmarketing heeft bij Zhomer door de overname van twee bedrijven een nieuwe naam gekregen: wat krijg je namelijk als je een contentmarketingbureau en een conversion agency samensmeedt tot één bedrijf? Het antwoord is: Forty7. Een organisatie die de strateeg, creatief architect, aannemer en uitvoerder in zich verenigt voor content die geheel in dienst staat van marketing en sales. 

 

Forty7 helpt gerenommeerde organisaties als WNF en Nuon met het vormgeven en realiseren van hun marketingdoelstellingen. Dat doen we door slim en effectief gebruik te maken van content die altijd gericht is op een meetbare gewenste uitkomst. Of dat nu een nieuwe klant, een lead, een gedeelde mening of beter begrip van een product is. Forty7 is de symbiose van hoogwaardige, multimediale contentproductiekennis én conversie-power. Met Forty7 heeft Zhomer alle aspecten van contentmarketing, concepting, conversie, communicatie, campaigning en creatie in eigen huis. Digitaal en offline. En steeds vaker inbound. The best of both worlds.